Šialené oblečenie Billie Eilish

Šialené oblečenie Billie Eilish

19 rokov, veľký talent, album (When we all fall asleepwhere are we going?) na popredných priečkach svetových rebríčkov, ktoré milujú milióny fanúšikov a vynikajúcich umelcov ako Thom Yorke alebo Julia RobertsBillie Eilish má všetky zručnosti, aby mohla byť najlepším dievčaťom súčasnosti. Dokonca jedinečný a rozpoznateľný štýl. 

  

Mladá speváčka si v skutočnosti získava čoraz viac globálnej pozornosti nielen vďaka svojim náladovým popovým hitom, ale aj svojim outfitom bez pohlavia a silnými streetwearovými vplyvmi, ktoré pripomínajú určité estetické možnosti Kurta Cobaina (podľa Davea Grohla, bývalá bubeníčka Nirvany, podobností medzi nimi je veľa), MIA a Avril Lavigne. Šatník Billie tvoria obleky, mikiny, bermudy a nohavice, odevy XXL, plné potlačí, logománie a často máčané v neónových farbách (najmä v zelenej a oranžovej). Dotvorte vzhľad odvážnymi doplnkami a neodmysliteľnými teniskami na nohách, ako je napríklad jej milovaný Air Jordan 15. Nie je náhoda, že si ju značka vybrala ako svedectvo reklamnej kampane pre Air Jordan 1 Explorer XX. 
 
 

Posledným projektom, ktorý práve dorazil do obchodov, je spolupráca s Bershkou, pred španielskou spoločnosťou však prišla na rad kolekcia oblečenia inšpirovaná grafitmi z Freak City for 10. 

  

Medzi jej obľúbené značky patrí Marcelo Burlon, Y-3, SupremeBalenciaga, Louis Vuitton, MCM a Gucci, značka, ktorá, ako to dokazuje jej oficiálny profil na Instagrame, speváčka nosí podľa svojho osobného estetického vkusu a nielen ako trend uložené módnym systémom. 
 

 
 

Jej vzhľad je zreteľne ironický a hravý, takmer „kreslený“ a bizarný, či už ide o jedinečné kúsky, ktoré pre ňu boli vytvorené, alebo o vzhľady, ktoré vytvorila sama recykláciou doplnkov, úpravou oblečenia alebo ich alternatívnym nosením, akoby zmenila tašku Ikea na tričko alebo keď predviedla celkový LV vzhľad s anti-smogovou maskou (jedno z jej obľúbených doplnkov). 
 
 
 

Milovaná a zároveň kritizovaná, jej štýl, ako už viackrát vysvetlila v mnohých rozhovoroch, je tiež akýmsi „pancierom“, ktorý si osvojuje, aby sa bránila pred dotieravosťou ostatných. Z tohto dôvodu tiež nosí veľmi široké odevy, ako prezradila v kampani #MyCalvins od Calvina Kleina, kde hovorí: 
 
To, čo sa mi páči na tom, že sa obliekam tak, že mám o 800 veľkostí viac, ako som ja, je to, že to nedáva nikomu príležitosť posúdiť, ako vyzerá tvoje telo. Nechcem nikoho ospravedlňovať, aby hodnotil, a nie - a nie je to tak, že vás bude súdiť každý, ale všetci to robia vo svojej hlave [...] Chcem vrstvy a vrstvy a vrstvy oblečenia. A chcem byť tajomná. Neviete, čo je pod nimi, a neviete, čo je na vrchu. 
 

 

All comments

Product added to compare.